چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1139315
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳
حجت الاسلام سید عباس موسوی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان از اجرای طرح شیخ طوسی در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز بیان داشت: طرح شیخ طوسی در سه محور امتحانات شفاهی، پایان نامه ها و مصاحبه درس خارج بوده و جامعه هدف آن کادر مدارس علمیه(اعم از مدیر، معاونین و کارشناسان مدارس)، طلاب پایه ۱۰(طلابی که پایه ۹ را بطور کامل پشت سر گذرانده اند)، اساتید حوزه علمیه خوزستان و مبلغین می باشد.

وی افزود: این طرح از ابتکارات مدارج علمی حوزه علمیه خوزستان است که جا دارد از زحمات حجت الاسلام مدحج مدیر مدارج علمی حوزه علمیه خوزستان جهت ارائه و پیگیری این طرح تقدیر و تشکر کنم.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان در ادامه گفت: معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان برای طلابی که پایه ۹ را به اتمام رسانده و در حال تحصیل در پایه ۱۰ هستند، دوره آموزشی نحوه پایان نویسی را ضمن تحصیل آن ها برگزار کرده تا عزیزان بعد از اتمام امتحانات شفاهی و کتبی سریعا اقدام به نوشتن پایان نامه کنند.

وی افزود: ان شاء الله بزودی سه جامعه هدف دیگر به این طرح اضافه خواهد شد که بعد از تکمیل اطلاعات مربوطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به برگزاری امتحانات شفاهی در حوزه علمیه خوزستان اشاره کرد و گفت: ازتاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ تا هم اکنون ۱۲۱ جلسه و ۱۷۰۴ آزمون شفاهی پایه های ۳، ۶، ۸ و ۱۰، در مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شده و تعداد ۸۲۹ نفر در این آزمون ها شرکت کردند.

وی در پایان گفت: جا دارد به معنای واقعی کلمه از اساتید مخلص، دلسوز و جهادی ممتحن دروس شفاهی و همچنین از حجج اسلام سرانجام، بابادی و زکوی در برگزاری امتحانات شفاهی تقدیر و تشکرکنم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha