یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید جانمراد موسوی، معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش

حوزه / معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر والدین راه انبیاء و اولیای الهی را به‌درستی نشان دهند، دیگر هجمه‌های فرهنگی غرب به فرزندان و درنهایت بر جامعه تأثیرگذار نیست و اگر برای وقت فرزندانمان برنامه نداشته باشیم، قطعاً دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جان مراد موسوی، معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در پنجمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش، بابیان اینکه آینده برای کشورهای پرجمعیت است، گفت: مسئله جوانی و افزایش جمعیت یکی از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری است و جمعیت یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت به شمار می‌رود که باید کاستی‌های گذشته در این خصوص جبران شود.

وی افزود: کاهش فرزند آوری و تک‌فرزندی در صورت ادامه وضعیت کنونی کشور سبب خواهد شد، تا در آینده نه‌چندان دور بخش مهمی از انرژی و منابع کشور هزینه سالمندان و مستمری‌بگیران شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج، تشویق خانواده‌ها به فرزند آوری بیشتر، تبیین نگاه‌های دینی در خصوص محوریت ازدواج و فرزند آوری و تغییر سبک زندگی از هدف‌های مهم در برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به تربیت صحیح فرزندان اظهار کرد: اگر والدین راه انبیاء و اولیای الهی را به‌درستی نشان دهند، دیگر هجمه‌های فرهنگی غرب به فرزندان و درنهایت بر جامعه تأثیرگذار نیست و اگر برای وقت فرزندانمان برنامه نداشته باشیم، قطعاً دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای فروپاشی خانواده‌ها در کشور ما طراحی‌شده است و دشمن می‌خواهد زن را از خانواده دور کند و طهارت و پاکی را در درون خانواده نشانه بگیرد.

گفتنی است: پنجمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور بیش از ۵۰ زوج جوان این نیرو در مشهد مقدس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha