یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در ۱۱ اسفندماه مردم ما در انتخابات شرکت خواهند کرد و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در جمع مردم دالکی اظهار داشت: اگر کسی می خواهد به عنوان یک مسلمان و انسان زندگی کند باید در گام اول رابطه اش با خدا را مشخص کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداشناسی سرچشمه دست یابی به کمال انسانیت است، گفت: خداشناسی باید سر لوحه کار ما در زندگی باشد.

وی افزود: خداوند نعمت‌ها و امکانات بیکرانی به ما عنایت داده است پس باید شکرگزار باشیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما یک نعمت بزرگ الهی است، عنوان کرد: نزدیک به نیم قرن با همت بالای مردان و زنان این انقلاب را حفظ کرده ایم که نشان دهنده وفاداری ملت ما به نظام جمهوری اسلامی می باشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب قطع به یقین تمام توطئه‌های دشمن از بین می رود.

وی با بیان اینکه جبهه حق همیشه در برابر جبهه باطل مظلوم بوده است، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، مظلوم مقتدر بوده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: فرزندان این کشور و شهدای برجسته این وطن نه بهانه زمستان و نه بهانه تابستان کردند، بلکه در سخت ترین شرایط در کوه های سر به فلک کشیده پر از برف و گرمای تابستان حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: یکی از نعمت های بزرگ زمان ما نعمت انقلاب اسلامی و رهبری است که باید قدردان باشیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر حیا و عفت از بین برود زمینه برای دیگر برنامه های دشمن فراهم می شود، لذا حواس مان به نقشه‌های دشمن باشد تا از مسیر دین‌داری خارج نشویم.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۱ اسفندماه مردم ما در انتخابات شرکت خواهند کرد و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha