یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه/ استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان، یکی از مصادیق عمل‌صالح را حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و گفت: دشمنان ایران به شدت از مشارکت مردم در انتخابات ناخشنود بوده و مؤمنان بدانند که شرکت در انتخابات عمل صالح است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم فاطمه احمدی صبح امروز در نشست بصیرتی پیرامون اهمیت حضور حداکثری در انتخابات که در جمع شماری از بانوان شهرستان گرگان در موسسه قرآنی وابسته به مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(س) این شهرستان برگزار شد، حضور پرشور و نشاط در انتخابات را یک عمل صالح دانست که باید با شوق و به ‌موقع انجام داد.

وی با بیان این مطلب که «زمان بسیاری از کارها مربوط به یک برهه خاص است»، افزود: انتخابات از این قبیل کارها است و با حضور حداکثری امکانی را برای خود و کشورمان به وجود می‌آوریم.

استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان به ثمرات حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات یک اصل محکم و سند فکری است و صرفا یک مسئله سیاسی نیست؛ اگر مردم حضور در انتخابات نداشته باشند، جمهوری‌اسلامی تحقق پیدا نمی‌کند، هدف دشمن فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی است و تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

خانم احمدی با استناد به آیه «وَ لایَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَ لا یَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ»، یکی از مصادیق عمل‌صالح را حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و گفت: دشمنان ایران به شدت از مشارکت مردم در انتخابات ناخشنود بوده و مؤمنان بدانند که شرکت در انتخابات عمل صالح است.

وی اظهار کرد: انتخابات نشان‌دهنده حضور مردم در صحنه است، یعنی نظام جمهوری‌ اسلامی پشتوانه مردمی داشته که در حفظ و اقتدار کشور تاثیر بی‌نظیری به‌ همراه دارد.

مبلغ فعال مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان در پایان تاکید کرد: مسئله معیشت، مسکن و اشتغال جوانان از اموری است که مسئولین باید به آن توجه کرده و در عمل دلسوز مردم و به‌ویژه قشر ضعیف جامعه باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha