دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کسب سه رتبه ملی در جشنواره شهید پیشرفت توسط نخبگان استان قم

حوزه/ نخبگان استان قم در بخش علمی و استارت‌آپ ها موفق به کسب دو عنوان اول و یک عنوان سوم از جشنواره ملی جشنواره شهید پیشرفت شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد ناروئی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره که برگزیدگان استارت آپ ها، برگزیدگان جشنواره علمی شهید پیشرفت و شرکت کنندگان جشنواره هنری حضور داشتند «حمید رضا بیات» فرزند شهید با ارائه طرح فناوری بسته بندی هوشمند مواد غذایی بر پایه فناوری نانو موفق به کسب عنوان اول در سطح چهار فناوری شد.

وی افزود: در این جشنواره همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی کاظمی جانباز دوران دفاع مقدس موفق به کسب رتبه اول در بخش اساتید برجسته حوزه و دکتر مریم یوسفی موفق به کسب رتبه سوم در بخش نخبگان تاثیر گذار شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: امسال سه عنوان جشنواره در سطح استانی برگزار شد که در بخش استارت آپ ها پس از برگزاری سه دوره آموزشی فراخوان رویداد استارت آپ های شاهد و ایثارگر و شرکت ۲۳ طرح و داروی جشنواره استانی چهار طرح در چهار سطح استانی رتبه اول را کسب و مورد تجلیل قرار گرفته و برای حضور در رقابت ملی معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش علمی نیز پس از فراخوان جشنواره علمی شهید پیشرفت و داوری آثار پنج نفر در پنج شاخص تالیف، مقاله، اختراعات، اساتید برجسته حوزه و رهبران موثر اجتماعی معرفی شدند. که در جشنواره ملی بخش اساتید برجسته و رهبران اجتماعی استان قم موفق به کسب دو عنوان برگزیده شد.

برگزیدگان این دوره از جشنواره ملی شهید پیشرفت لوح و تندیس خود را از معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کردند.

جشنواره شهید پیشرفت امسال مزین به نام شهید والامقام تهرانی مقدم پدر موشکی ایران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha