پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فلاح شیروانی

حوزه/ مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی گفت: مقام معظم رهبری بارها به این موضوع تاکید داشته‌اند که با انتخابات باید کشور را متحول کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فلاح شیروانی در همایش طرحی نو برای اقتصاد ایران که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در عرصه اقتصاد تمرکز کرده و یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه تقلید از غرب یک اقدام غلط و اشتباه است، مطرح کرد: تا زمانی که از اقتصاد غرب تقلید داشته باشیم هیچ‌گاه مشکلات موجود رفع نخواهد شد.

مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی اضافه کرد: باید اقتصاد کشور به دست انقلابیون متدینی برسد که نسبت به مسائل نظام اسلام دغدغه‌مند بوده و احساس مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه راه تحول در کشور انتخابات است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید داشته‌اند که با انتخابات باید کشور را متحول کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح شیروانی در پایان تاکید کرد: باید صدای خودمان را به گوش مردم برسانیم که اگر از وضع موجود گلایه دارید و تحت فشار هستید، باید با شرکت در انتخابات تغییر ایجاد کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha