یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سید مهدی زریباف

حوزه/ یکی از کارشناسان اقتصادی با اشاره به اینکه امروز شاهد فقر در جامعه هستیم، گفت: امروز الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و اقتصاد مقاومتی بسیار مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید مهدی زریباف در همایش طرحی نو برای اقتصاد ایران که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، ضمن تبریک نیمه شعبان، اظهار کرد: امروز اقتصاد ایران سرطانی است و این سرطان ناشی از نظام لیبرال و سرمایه‌داری است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هیچ انگیزه‌ای برای تغییر نظام سرمایه‌داری را شاهد نیستیم، مطرح کرد: نتیجه جریان لیبرال، فقر، فساد، فحشا و تبعیض است که به اوج خود رسیده است.

کارشناس اقتصادی با بیان اینکه نظام لیبرال انسان را سودساز می‌داند، عنوان کرد: در نظام الهی انسان زمانی که به این دنیا وارد می‌شود، رزق خود را می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت و عاملیت مردم در اقتصاد باید افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها به این موضوع که باید مردم مدیریت اقتصاد و صنایع را به دست بگیرند، تاکید داشته‌اند.

زریباف با بیان اینکه بخشی از مشکلات دولت‌ها در طول انقلاب اسلامی وابستگی بودجه به دلارهای نفتی است، تصریح کرد: اگرچه مقام معظم رهبری تاکید کردند که باید این وابستگی قطع شود ولی همچنان این مسیر باطل ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد فقر در جامعه هستیم، یادآور شد: امروز الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و اقتصاد مقاومتی بسیار مورد غفلت واقع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha