دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حیدرزاده

حوزه/,حجت‌الاسلام حیدرزاده گفت: مبلغین فعال در مدارس اهتمام ویژه‌ای نسبت تبیین انتخابات و تشویق دانش آموزان به‌ویژه رأی اولی‌ها، اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان امروز در همایش «انتخاب» ویژه مبلغین استان هرمزگان در فضای مجازی که در مدیریت حوزه علمیه هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: مبلغین فعال در مدارس نسبت به تبیین انتخابات و نسبت به تشویق دانش آموزان به‌ویژه رأی اولی‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تأکید کرد: دشمن در بستر فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و عزم خود را جزم کرده که مردم با صندوق‌های رأی قهر کنند و از انقلاب فاصله بگیرند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: مبلغین با استفاده از هشتگ‌های "من رأی می‌دهم" و بازنشر محتوای تبلیغی و مقایسه ظرفیت‌های نظام و در جهت امیدوار کردن مردم به آمدن پای صندوق‌های رأی اهتمام ورزند.

حجت‌الاسلام حیدرزاده عنوان کرد: بدون هیچ شک و گمان حضور مردم برای رأی به نظام اسلامی است و هر قدمی برای این امر مهم، برای تحقق ظهور حجت (عج) خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha