یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان

 حوزه / به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، جمعی از طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) گفت: در روایات رسول خدا(ص) ‌داریم، انتظار فرج بهترین عبادت است و از علی بن حسین(ع) است، کسی‌که در عصر غیبت قائم ما، بر ولایت ما ثابت و پایدار باشد، خداوند پاداش هزار شهید، همچون شهدای بدر و اُحُد را به او اعطا می‌کند.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان قسم خورده با استفاده از هر ابزاری و حربه ای به دنبال انحراف نسل جوان و ایجاد فاصله در میان جوانان و ارزش های دینی هستند.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین تصریح کرد: موضوع مهم مهدویت و آرمان های مهدوی اندیشه ای جامع به ویژگی های امام زمان(عج) است و امروزه می تواند راهی روشن برای رسیدن به سعادت و تعالی جامعه اسلامی باشد.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله خداوند متعال عنایت خاصه رسول‌الله را که رحمت واسعه الهی هستند شامل حال همه ما بفرماید و ما را به عنوان پاسدار و خدمتگزار در ساحت اقدس نبوی در محضر مقدس پیامبر اکرم(ص) قرار دهد و مشمول عنایات خاصه امام زمان(عج) نماید و امیدواریم که شما عزیزان نیز در این ساحت از عهده خدمتگزاری وظیفه‌مندی خودتان برآیید.

حجت الاسلام علی بخشی ضمن تبریک به طلابی که امروز ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند بیان کرد: طلبه ای که ملبس به لباس مقدس روحانیت می شود در طول روز این لباس را بر تن دارد را لباس خدمت به دین و لباس خدمت به مردم دانسته و برای همین خالصانه این لباس را همیشه بر تن دارد، زیرا خود را هر لحظه آماده و مهیا جوابگویی به سوالات، شبهات و اشکالات می داند.

وی اظهار کرد: زمانی که فرد ملبس به لباس روحانیت شد، تعهد و مسئولیتی را پذیرفته است که از لحاظ دینی، اخلاقی وعرفی نگاه ها به سوی فرد روحانی متفاوت می شود و رفتار، گفتار و منش وی برای دیگران موجب دقت خواهد بود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha