یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور حداکثری مردم با هر سلیقه و هر گرایشی برای ما مهم است تا فرد اصلح را برای قوی شدن کشور انتخاب کنند، چرا که این انتخاب به توسعه، پیشرفت و برقراری عدالت در این کشور کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، امروز در جشن نیمه شعبان بانوان بصیرا که در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، گفت: زنان اگر بخواهند به وظیفه خود عمل کنند باید مانند حضرت فاطمه و زینب(س) در جامعه حساسیت نشان دهند و به کنش‌گر فرهنگی اجتماعی تبدیل شده و در سرنوشت کشور نقش ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بیش از سه میلیون نفر حائز رای دهی در این استان وجود دارد، افزود: انسانی که دارای عقل و منطق است نباید نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت باشد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: به دلیل جنگ روانی که ایجاد شده شبهات و نامهربانی‌هایی در ذهن جوانان ایجاد شده که به آگاهی بخشی احتیاج دارند.

وی با بیان اینکه که مردم ما نیاز به گفت‌وگو و شنیدن دارند، اذعان کرد: در این برهه‌ی حساس جوانان آزرده خاطر شدند، شما زنان مجاهدِ جبهه‌ی فرهنگی، باید وارد میدان شوید و غبار ابهام را از ذهن جوانان پاک کنید.

رحمتی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم با هر سلیقه و هر گرایشی برای ما مهم است تا فرد اصلح را برای قوی شدن کشور انتخاب کنند چرا که این انتخاب به توسعه، پیشرفت و برقراری عدالت در این کشور کمک خواهد کرد.

وی گفت: این انقلاب دستاورد مهمی با عنوان مردم سالاری دینی و اداره کشور با رای مردم را در طول ۴۵ سال به دست آورده و برای اینکه این را به دنیا و جهان اثبات کنیم با این دو انتخابات پیش رو که چهلمین انتخاباتی است که انقلاب اسلامی برگزار می‌کند، اهمیت این دستاورد را نشان می‌دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: هیچ مجموعه‌ای در دنیا که دم از دموکراسی و مراجعه به رای مردم می‌زنند به این میزان مراجعه به آرای مردم را نداشته و ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha