یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام غفاری

حوزه/ حجت‌الاسلام غفاری گفت: بدون شک امروز جهان بیش از هر زمان دیگری در آرزوی معنویت و عدالت و تشنه ظهور منجی عالم بشریت و مستضعفین جهان چشم به راه قدوم مبارک قائم آل محمد (ص) به انتظار نشسته اند تا آن روزی که به فرمان الهی، با ظهورش و نابودی همه قدرت‌های ستمگر و تشکیل حکومت واحد جهانی، عدل و قسط دنیا پر کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غفاری رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی هرمزگان طی پیامی آورد است: اکنون که سالهاست از ولادت آخرین حجت الهی می گذرد و برکات حضورش تا بیکران عالم جلوه گر شده است، هر لحظه ای که از غیبت آن حضرت می گذرد بیش از گذشته مشتاق ظهورش هستیم .

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، خاتم الاوصیاء،حضرت مهدی موعود (عج) است که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند .

بدون شک امروز جهان و جهانیان بیش از هر زمان دیگر در آرزوی معنویت و عدالت و تشنه ظهور منجی عالم بشریت هستند، مستضعفین جهان چشم به راه قدوم مبارک قائم آل محمد (ص) به انتظار نشسته اند تا آن روزی که به فرمان الهی، با ظهورش و نابودی همه قدرت‌های ستمگر و تشکیل حکومت واحد جهانی، عدل و قسط دنیا پر کند.

روز میلاد امام زمان (عج) همچنین به عنوان روز سربازان گمنام آن امام معصوم نیز نامگذاری شده است، دلیرمردانی که با چشمان همیشه بیدار خود سهم بسزایی در امنیت و آرامش جامعه دارند و خواب را از چشمان مخلان نظم و امنیت و متجاوزان به حقوق شهروندان ربوده اند، عزیزانی که در سنگر تامین امنیت مجاهدانه و در عین گمنامی بدون هیچ ادعایی تلاش می کنند، تلاشی که لازم است صمیمانه از آن قدردانی کنم.

حجت‌الاسلام غفاری

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha