سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: در دفاع مقدس رخ داد در تاریخ بی‌سابقه است، درخصوص تبیین ابعاد دفاع مقدس، کارهای خوبی صورت گرفته، اما هنوز حق مطلب اَدا نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک مکتب انسان‌ساز و مجاهدپرور است، گفت: ابعاد معنوی این مکتب به‌قدری زیاد است که به ‌تعبیر امام خمینی (ره)، افراد بسیاری توانسته‌اند از طریق آن راه صد ساله را یک ‌شبه طی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه آنچه در دفاع مقدس رخ داد در تاریخ بی‌سابقه است، بیان کرد: درخصوص تبیین ابعاد دفاع مقدس، کارهای خوبی صورت گرفته اما هنوز حق مطلب اَدا نشده است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس، برای یک ملت نقش پیشران فرهنگی، فکری، معنوی و اعتقادی بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: بنابراین باید با کار جهادی و اعتقاد عمیق به شهدا، دفاع مقدس را به ‌خوبی برای نسل جوان تبیین کرد.

وی اضافه کرد: اگر نسل جوانان و نوجوانِ آسیب‌دیده از فضای مجازی را به مکتب دفاع‌ مقدس وصل کنیم، آن‌ها را از جهت فکری، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری بیمه کرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت که از شهدا به نسل جوان، اظهار داشت: شهدا تمام وجودشان فداکاری، معرفت و معنویت بود و هر کدامشان می‌توانند الگوی یک نسل باشند، پس معرفی شهدا و سیره آن‌ها به نسل جوان بسیار ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha