یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اردوی پژوهشی در کتابخانه تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ در راستای تقویت روحیه پژوهش و رشد میزان مطالعه و آشنایی طلاب و مبلغان با کتاب های جدید، اردوی پژوهشی حوزه های علمیه استان در کتابخانه تخصصی آیت الله شهید قاضی نورالله شوشتری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه ریزی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، در راستای تقویت روحیه تحقیق و پژوهش و رشد میزان مطالعه و آشنایی طلاب و مبلغان با کتاب های جدید، اردوی پژوهشی حوزه های علمیه استان در کتابخانه تخصصی آیت الله شهید قاضی نورالله شوشتری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه ریزی شد.

در اولین اردو، طلاب و مبلغان مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام شهرستان کارون با حضور در این کتابخانه از نزدیک با کتاب های این مجموعه آشنا شدند و به مطالعه پرداختند. انتخاب نفرات برتر پژوهشی هر اردو، از برنامه های این طرح است.

گفتنی است، کتابخانه تخصصی آیت الله شهید قاضی نورالله شوشتری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با ۱۲ هزار جلد کتاب در دو موضوع تعمیق ایمان دینی و نقد فرق انحرافی و همچنین سبک زندگی و خانواده پذیرایی علاقه مندان است.

حوزه های علمیه جهت هماهنگی اردویی، با شماره های ۰۶۱۳۵۵۴۹۵۰۸ داخلی ۴۲۱۴ و ۰۹۳۵ ۳۱۷ ۷۷۸۳ تماس بگیرند.

در این نشست، حجت الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان و معاونین این دفتر حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha