دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز دوشنبه با تمیم بن حمد امیر قطر در دوحه پایتخت قطر دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با تمیم بن حمد امیر قطر در دوحه پایتخت قطر دیدار کرد.

دو طرف تحولات مربوط به موضوع فلسطین به ویژه راه های توقف تجاوز به نوار غزه و سامان دادن به امور داخلی فلسطین را بررسی کردند.

هنیه بر لزوم توقف قتل عام های ناشی از اشغالگری علیه کودکان، زنان و غیرنظامیان بی دفاع تاکید کرد و همچنین به تشریح جنگ جنایتکارانه محاصره غذایی توسط دشمن صهیونیستی علیه مردم استوار و صبور غزه و فاجعه انسانی بی‌سابقه ناشی از آن، به ویژه در شهر غزه و شمال نوار غزه، در چارچوب جنگ نسل کشی که علیه مردم فلسطین به راه انداخته است، پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از درد و رنج مردم فلسطین برای محرومیت آن ها از دستیابی به آرمان های آزادی و رهایی از اشغالگری و محاصره استفاده می کند، خاطرنشان کرد: توقف جنگ محاصره غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و این نباید با هیچ موضوع دیگری مرتبط شود و اجازه نخواهیم داد دشمن از مذاکره به عنوان پوششی برای این جنایت استفاده کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: جنبش به تلاش برادران میانجگر پاسخ داد و با روند مذاکرات برای توقف تجاوز موافقت کرد و جدیت و انعطاف زیادی از خود نشان داد، اما معتقد است که دشمن صهیونیستی تعلل می کند و این چیزی است که جنبش در هر صورت آن را نخواهد پذیرفت و زمان برای آن فراهم نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha