سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1140623
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

حوزه/نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:نقش خبرگان در قانون اساسی متبلور شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان،امروز، در جمع خبرنگاران، با اشاره به جایگاه خبرگان رهبری، گفت: نقش خبرگان رهبری در قانون اساسی متبلور شده‌است.

وی با تأکید به اینکه جایگاه ولایت‌فقیه در کشور انکارنشدنی است،اظهار داشت: این جایگاه یک قالب جدید ساختاری است که انقلاب اسلامی ایران به جهانیان عرضه کرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فعالیت خبرگان رهبری از هر گونه جناح بندی و مرزبندی سیاسی به دور است،خاطر نشان کرد:خبرگان رهبری هرگز وابسته به هیچ جناح و مرزبندی سیاسی نبوده و مقام معظم رهبری همواره بر این مهم تاکید داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به اینکه استان لرستان استانی است با مردمان ولایی و انقلابی که همواره در صحنه های مختلف نظام در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب حضور داشته اند،گفت:با دارا بودن ظرفیت های طبیعی و بکر در استان می توانیم در راستای توسعه صنعت گردشگری در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان همت خود را بکار گیریم.

کاندید ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان با تأکید به اینکه لرستان زرخیز است و باید از پتانسیل و ظرفیت های این استان در راستای توسعه و رونق اقتصادی بهره گیریم،افزود:باید با همت جهادی و انقلابی برای تحقق رونق اقتصادی برای مردم شایسته استان تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی در پایان خاطر نشان کرد:لرستان نیازمند اجماع و انسجام است و این اجماع نباید صوری باشد، بلکه باید انسجامی عمیق را شکل دهیم تا بتوانیم دین خود را به نسل‌های کنونی و آینده ادا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha