یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: برخلاف القائات جریان ضدانقلاب، قهر با صندوق رأی، چاره حل مشکلات مردم نیست.

دکتر مهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ابراز داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز به صراحت بیان داشتند انتخابات راه حل مشکلات کشور و اصلاح امور است منتهای مراتب باید این قضیه به درستی برای مردم و نسل جوان تبیین شود تا آن ها با رویکردی آگاهانه و توأم با بصیرت پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وی گفت: پس از بحث مشارکت حداکثری، مسأله انتخاب اصلح حائز اهمیت است کما این که در این خصوص رسالت بسیار مهمی بر دوش نخبگان، فعالان فرهنگی و رسانه ای در راستای تشویق مردم به منظور حضور قوی و معنادار در انتخابات است.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: به تعبیر حضرت آقا، انتخابات، مظهر جمهوریت نظام است و به همین خاطر است که مستکبران و آمریکا که هم با جمهوریت و هم با اسلامیت نظام مخالفند، با انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مخالف هستند.

وی همچنین بیان داشت: پیش از هر چیز باید بدانیم که مشارکت مردم در هر انتخاباتی به نوعی پذیرش چارچوب نظام سیاسی و اعتماد به آن است، کما این که چنانچه ملت به نظام سیاسی، قوانین و انتخابات آن اعتماد نداشته باشد، حاضر نخواهد شد در آن چارچوب به ایفا نقش پرداخته و در پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha