یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: با امید آفرینی و دوست داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امید در جامعه بخصوص نسل جوان تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات امروز در دانشگاه پیام نور شهرستان کامیاران برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این نشست در سخنانی اظهار داشت: در این برهه با جهاد تبیین باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم، چرا که تلاش در برگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است، دشمنی که سعی در القای نا امیدی به مردم و جوانان دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران ادامه داد: با امید آفرینی و دوست داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امید در جامعه بخصوص نسل جوان تلاش کرد.

حجت الاسلام دهقانی گفت: امروز با جهاد تبیین وظیفه سنگینی بر عهده همه ماست تا بتوانیم در برابر دشمنان نظام و کشورمان و جریان حق و باطل درست تصمیم بگیریم و بی تفاوت نباشیم چرا که بی تفاوتی، کمک کردن به مسیر باطل دشمن است و مشخص کردن مسیرمان در این برهه یک امر محتوم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha