دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله العظمی جوادی آملی

حضرت آیت الله جوادی آملی تصریح کردند: باید در همه مناسبت ها و عناوینی که در استقلال، امنیت و بزرگی این مملکت دخیل هستند مانند انتخابات و غیر انتخابات، حضور فعال داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار اخیر خود با جمعی از مسئولین شهرستان آمل، در خصوص انتخابات اظهار داشتند: امروز همه ما موظفیم وحدت خود را حفظ کنیم، نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم. ما هم امیدواریم ذات اقدس الهی، شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور بکند، یک؛ و ما را حق شناس و قدردان خون های پاک شهداء قرار بدهد، دو؛ در همه مناسبت ها و عناوینی که در استقلال، امنیت، بزرگی این مملکت دخیل اند مثل انتخابات و غیر انتخابات حضور فعال داشته باشیم، سه؛ و این نکته را بدانیم که ما مردان ایران، مردان بزرگی هستیم، شناسنامه داریم، تاریخ داریم، جغرافیا داریم؛ این وکلای ما و مسئولین باید بدانند که این گونه اداره کردن ها با گرانی و امثال ذلک، در شأن ملت نیست و نباید ملت این قدر رنج بکشند، ما آن قدرت داریم که بتوانیم خودمان را خوب اداره کنیم.

ایشان اظهار کردند: در همه مسائل اجتماعی باید به فکر استقلال کشور، امنیت کشور، عظمت کشور و جلال و شکوه کشور باشیم و نبینیم که خدای ناکرده یک جهانی نسبت به دین و امثال ذلک بی مِهر است، برای اینکه شرف ما به وسیله همین ها است؛ حالا یکی از نمونه ها مسئله انتخابات است.

معظم له بیان داشتند: اگر همه مانند شهداء فکر بکنند، نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند و نه کاری را که از آنها بر نمی آید قبول می کنند و نه خدای ناکرده دست شان به جیب کسی می رود و نه به فکر اختلاس و اینها خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha