یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراجع

رهبر معظم انقلاب و آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی و مظاهری از همه کسانی که ایران را دوست دارند خواستند که برای استقلال، امنیت، عظمت و جلال و شکوه کشور در انتخابات شرکت کنند.

خبرگزاری حوزه - رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی و مظاهری مردم را به حضور حماسی پای صندوق های رأی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند و از همه کسانی که ایران را دوست دارند خواستند که برای استقلال، امنیت، عظمت و جلال و شکوه کشور در انتخابات شرکت کنند و دستاورد مهم انتخابات قوی و پر شور را انتخاب افراد قوی، تشکیل مجلس قوی و در نتیجه رفع مشکلات و پیشرفت کشور دانستند.

آیت الله العظمی خامنه ای: هرکس کشور و امنیت ملی را دوست دارد در انتخابات شرکت کند

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار هزاران نفر از رای اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های شهدا حضور قوی مردم در انتخابات را تجلی قدرت ملی و قدرت ملی را تضمین‌کننده امنیت ملی خواندند و تاکید کردند: بدون امنیت ملی، هیچ چیز وجود نخواهد داشت و دشمن اگر در زمینه قدرت ملی ضعفی در ایرانیان ببیند از زوایای مختلف، امنیت ملی را تهدید خواهد کرد.

معظم له افزودند: باید به انتخابات از زاویه امنیت ملی و نه گروهی و جناحی نگاه کرد و هرکس کشور و ملت و امنیت ملی را دوست دارد بداند که اگر انتخابات ضعیف برگزار شود همه ضرر می‌کنند و هیچکس سودی نخواهد برد.

ایشان تصریح کردند: رأی ندادن هیچ مشکلی را از کشور حل نمی‌کند ضمن اینکه برای خود فرد هم ضرر دارد چون اگر رأی ندهید، دیگران رأی می‌دهند و فردی را که شما مایل به انتخاب او نیستید انتخاب می‌شود در صورتی که شما با رأی خود می‌توانستید جلوی انتخاب این فرد را بگیرید.

رهبر معظم انقلاب، دستاورد مهم انتخابات قوی و پر شور را انتخاب افراد قوی، تشکیل مجلس قوی و در نتیجه رفع مشکلات و پیشرفت کشور دانستند و خطاب به آحاد مردم اظهار کردند: بدانید انداختن رأی در صندوق که کاری آسان است نتایج بزرگی در پی دارد بنابراین از این فرصت باید استفاده کرد. جوان‌ها، هم در انتخابات شرکت کنند هم با استدلال و بیان منطقی، پدران و مادران و اطرافیان خود را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

آیت الله العظمی نوری همدانی: مردم در انتخابات حماسه دیگری خلق می‌کنند

حضرت آیت الله نوری همدانی هم شرایط فعلی کشور و منطقه را حساس خواندند و بیان کردند: تمام دشمنان دست در دست هم نهاده اند تا انتخابات را تحریم کنند اما مردم ما با در نظر گرفتن این شرایط با حضور خود حماسه دیگری خلق کرده و دشمنان را ناامید می‌کنند

ایشان بر این نکته هم تاکید کردند که با انتخاب افراد اصلح و متخصص و متدین مشکلات موجود از جمله مسائل فرهنگی و اقتصادی حل خواهد شد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی: شرکت در انتخابات نشانه بیدار بودن ملت است

حضرت آیت الله مکارم شیرازی هم با دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کردند: نشانه بیدار بودن یک ملت شرکت در انتخابات است و شما هم از طریق شرکت در انتخابات بیداری و هوشیاری خودتان را از طریق شرکت در انتخابات اثبات کنید.

دعوت آیت‌الله العظمی سبحانی از مردم برای حضور پای صندوق رأی

حضرت آیت‌الله سبحانی هم از مردم دعوت کردند با حضور پای صندوق رأی، افراد مؤمن، لایق و متعهد و آگاه را انتخاب کنند تا به خواست خداوند متعال از این طریق مشکلات برطرف شود.

معظم له بیان کردند: با توجه به اینکه ایام پیش رو ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی است که رکن مهمی در نظام جمهوری اسلامی به شمار میرود، از عموم مردم و طبقات مختلف درخواست می‌شود برای اصلاح امور و حلّ مشکلات کشـور، افراد مؤمن، لایق و متعهد و آگاه را انتخاب کرده تا به خواست خداوند متعال از این طریق آنچه که مشکلات معیشتی و ... دامنگیر شده است برطرف گردد.

آیت الله العظمی جوادی آملی: شرکت در انتخابات تضمین کننده استقلال، امنیت و عظمت کشور است

حضرت آیت الله جوادی آملی هم با دعوت از مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کردند: باید در همه مناسبت ها و عناوینی که در استقلال، امنیت و بزرگی این مملکت دخیل هستند مانند انتخابات و غیر انتخابات، حضور فعال داشته باشیم.

ایشان اظهار کردند: در همه مسائل اجتماعی باید به فکر استقلال کشور، امنیت کشور، عظمت کشور و جلال و شکوه کشور باشیم و نبینیم که خدای ناکرده یک جهانی نسبت به دین و امثال ذلک بی مِهر است، برای اینکه شرف ما به وسیله همین ها است؛ حالا یکی از نمونه ها مسئله انتخابات است.

آیت‌الله العظمی مظاهری: انتخابات حقّ مردم و ظهور اتّحاد ملّی و جمهوریّت است

حضرت آیت‌الله مظاهری هم با دعوت از مردم شریف ایران برای حضور و شرکت گسترده در پای صندوق های رأی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کردند: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، عرصۀ اِعمال حقّ سرنوشت مردم و ظهور اتّحاد ملّی و جمهوریّت است. از این رو مردم بزرگوار و صبور به امید خداوند متعال با وجود همۀ مشکلات و گلایه‌ها، خصوصاً معضلات طاقت‌فرسای اقتصادی و اجتماعی، با مشارکت در انتخابات از حقّ شرعی و ملّی خود استفاده خواهند کرد و در کمال آگاهی و تقوا، بر معیار حق و بر اساس انتخاب اصلح، تصمیم‌گیری خواهند نمود.

چنانکه وظیفه و تکلیف انتخاب‌شوندگان نیز برای اداءِ مسئولیت‌های شرعی و قانونی خود و خدمت بی‌منّت به ملّت نجیب و بزرگوار ایران و پای‌بندی به دین و اخلاق و قانون و پیگیری مجدّانه و صادقانۀ مطالبات به‌حقّ مردم، سنگین و خطیر است و باید بدانند که مشروعیّت آنان در گرو توجه و التزام دائمی به این امور خواهد بود.

ببینید:

فیلم | همه چیز درباره نحوه انتخابات الکترونیکی

ساعت ۸ صبح جمعه زمان آغاز رأی گیری

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: فرآیند اخذ رای در تمامی شعب سراسر کشور ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۱ اسفند ماه آغاز می شود و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط ( متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) می باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha