شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ساوه

حوزه / فرمانده پایگاه بسیج فارغ التحصیلان ساوه گفت: برای شناخت فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن، بصیرت و آگاهی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت فرا رسیدن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشست بصیرتی با سخنرانی خانم سیده رقیه موسوی فرمانده پایگاه بسیج فارغ التحصیلان ساوه در حسینیه بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد.

موسوی در جمع بانوان ساوجی با اشاره به معرفی جریان‌های سیاسی در قرآن کریم، اظهار داشت: در قرآن کریم به سه جریان سیاسی متدینین، کفر و شرک و جریان نفوذ در جبهه حق اشاره شده که ابتلاء به وسواس اعتقادی و علاقه شدید به قدرت از ویژگی‌های منافقین می‌باشد.

وی افزود: برای شناخت فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن، بصیرت و آگاهی لازم است، بصیرت به معنی این است که در هنگام انتخاب به شاخص‌ها توجه شود نه به شخصیت‌ها.

موسوی در بیان ضرورت بصیرت و آگاهی در فتنه‌ها، تصریح کرد: در جریان فتنه‌ها، جبهه کفر و باطل با سرمایه گذاری در جبهه منافقین تلاش دارد تا به جامعه اسلامی ضربه بزند و از هر اقدامی همچون ناامیدی در حوزه اجتماعی برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند.

فرمانده پایگاه بسیج فارغ التحصیلان ساوه، به راه‌های نفوذ فتنه گران در جامعه پرداخت و یادآور شد: استفاده از شیوه‌های مبارزه نرم، استخدام از برخی چهره‌های مقدس و موجه، به کار بردن شعارهای خوب و جذاب، تحریک احساسات، ایجاد شبهه و تفرقه افکنی و جلب حمایت‌های خارجی از راه های نفوذ فتنه گران در جامعه می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha