شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

 حوزه / حجت الاسلام علی بخشی با تأکید بر این‌که ولایت، انقلاب و خون شهدا خط قرمز ما است، گفت: باید با اتحاد و همبستگی، پاسدار انقلاب و ولایت و نظام و خون شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه قزوین امروز در جمع رأی اولی‌ها و دانش آموزان متوسطه دوم دبیرستان حضرت خاتم(ص) شهر اقبالیه قزوین، با تأکید بر اهمیت شرکت گستره در انتخابات یازدهم اسفند، اظهار داشت: شرکت در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی و باعث می‌شود مسئولین در مجامع بین‌المللی و روابط با کشورهای دیگر با اقتدار صحبت کنند.

حجت الاسلام علی بخشی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات موجب دلگرمی ملت‌ها و کشورهایی می‌شود که دوستان نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: هر رأی مثل یک بمب قوی کاخ سفید را سیاه و تل آویو را نابود می‌کند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور پورشور خود در پای صندوق‌های رأی در یازدهم اسفند امسال بار دیگر دست رد بر سینه بدخواهان و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خواهند زد.

وی اظهار کرد: همه ما باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان ولایت در انتخابات حضور یافته و گزینه اصلح را انتخاب کنیم تا شاهد پویایی و بالندگی کشورمان باشیم.

امام جمعه اقبالیه قزوین عنوان کرد: دشمن دائماً در حال ترویج یأس و ناامیدی در بین مردم است، اما مردم ما با بصیرت هستند و نباید بگذاریم دشمن به کمترین خواسته خود برسد.

حجت الاسلام علی بخشی تصریح کرد: دشمنان بدانند مردم ایران اسلامی هوشیار بوده و پشتیبان نظام و انقلاب و ولایت هستند.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین با تأکید بر این‌که ولایت، انقلاب و خون شهدا خط قرمز ما است، گفت: باید با اتحاد و همبستگی، پاسدار انقلاب و ولایت و نظام و خون شهدا باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات مسئولین آموزش و پرورش و کادر آموزش و مدیریت این واحد آموزشی، خطاب به ممتازین عرصه علم و دانش یادآور شد: تداوم پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی کشور در گرو تلاش شبانه روزی شما رأی اولی‌ها خواهد بود.

ولایت، انقلاب و خون شهدا خط قرمز ما است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha