دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار یزد

حوزه/استاندار یزد با صدور پیامی از مردم شریف برای حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه، دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد با صدور پیامی از مردم شریف استان برای حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه، دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

انتخابات، همواره به عنوان عالی ترین تجلی مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است و مردم عزیز ایران اسلامی با درک شرایط و موقعیت های مختلف در ادوار گوناگون حضور موثر، باشکوه و معنادار در عرصه خطیر تعیین سرنوشت خویش داشته اند.

انتخابات در حقیقت همایش عظیمی از همدلی و وحدت ملت عزیز ایران در برابرچشم دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم مقدس است که در کنار تمامی تاثیرات ماندگار بر عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی زندگی آحاد مردم شریف، تقویت کننده امنیت و اقتدار ملی است چرا که انقلاب اسلامی اصالت، قدرت، امنیت و ثبات خویش را از «مردم» می گیرد.

به فضل الهی، ۱۱ اسفندماه، روز تعیین کننده دیگری در تاریخ پرتلالو میهن عزیز اسلامی خواهد بود که انشاا.. با حضور ارزشمند مردم عزیز در پای صندوق های رأی، به مظهر همدلی و همبستگی ملت رشید ایران عزیز بدل خواهد شد.

اینجانب با دعوت از آحاد مردم عزیز به ویژه مردم همیشه در صحنه استان یزد برای حضور باشکوه در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه، صحت، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

استاندار یزد در پیام تصویری نیز به اهمیت انتخابات تأکید کرد:

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha