دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه / بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱اسفند، شرکت مردم در انتخابات را خط بطلانی بر همه نقشه‌های دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱اسفند، شرکت مردم در انتخابات را خط بطلانی بر همه نقشه‌های دشمنان دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها

در چهل و پنج سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌ها و خطرات بسیاری مواجه بوده‌ایم که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، آزادگان، جانبازان غیور و حضور مومنانه مردم شریف و نجیب کشورمان در عرصه‌های مختلف، در نزدیکی رسیدن به قله‌های شکوفایی، اقتدار و سربلندی هستیم و بر ماست تا از ثمره این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها با تمام توان دفاع کنیم.

صبر، بردباری و مقاومت مردان و زنان ایران اسلامی که درس آموز مکتب اهل بیت(ع) به‌ویژه مدرسه بزرگ عاشورا می‌باشند، همواره در برهه‌های مختلف باعث خشم دشمنان قسم خورده انقلاب ایران اسلامی شده و خار چشم تمام بدخواهان این آب و خاک بوده است.

در آستانه برگزاری انتخابات مهم ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دشمنان قسم خورده مردم عزیز و انقلابی کشورمان با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای با هجمه‌های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته و به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌باشند.

اساتید بسیجی حوزه علمیه همدان از مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی به خصوص مردم غیور و همیشه در صحنه استان همدان دعوت می‌نماید با حضور هر چه گسترده تر در انتخابات، بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده و همانند همیشه که با حضور مومنانه خود صدها توطئه علیه سرزمین پاکان و مهد دلیران را خنثی کردند، این بار نیز با حضور تعیین کننده خود، پشتیبان محکمی برای جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیم و عزیز انقلاب اسلامی باشند.

در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، در این میدان سرنوشت ساز قوی‌تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و ایران بکشند.

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha