دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، گفت: مردم با حضور در این انتخابات به فرامین رهبری لبیک گفته‌اند و بعد از این، نوبت مسئولان است تا قدردان حضور مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم قبل از ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از شرکت در انتخابات، اظهار داشت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با توجه به سفارش رهبر معظم انقلاب وظیفه دینی و ملی هر فرد ایرانی حتی افرادی که اعتقادات مذهبی اندکی داشته و پایبندی کمتری به مسائل مذهبی دارند، واجب است، زیرا به عنوان ایرانی، کشور خود را دوست دارند و باید در سرنوشت خود نقش آفرین باشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه با حضور در پای صندوق‌های رأی، به وظیفه خود عمل کردم، گفت: ملت نیز در اولین ساعات برگزاری انتخابات در شعبه‌های اخذ رأی حضور خوبی دارند و این حضور در ساعات آینده بیشتر و معنادار خواهد شد.

وی با گلایه‌مندی از دستگاه‌های ذیربط بخاطر بروز اشکال در سامانه‌های اخذ رأی و ثبت نمایندگان داوطلبان در شعبه‌های اخذ رأی، ادامه داد: این اشکال در دوره‌های قبلی نیز روی داده بود.

وی با اشاره به اینکه هر داوطلب می‌تواند یک نماینده در ۶ صندوق اخذ رأی معرفی کند، یادآور شد: با بروز اشکال در این سامانه، امکان معرفی نمایندگان داوطلبان در شعبه‌های اخذ رأی مقدور نیست.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، با تأکید بر اینکه این مشکل را به ستاد انتخابات کشور و استان اعلام کرده‌ام، ادامه داد: این مشکلات مهم نبوده و آنچه در این انتخابات مهم است، حضور مردم برای لبیک گویی به اوامر رهبر معظم انقلاب و مشارکت گسترده در انتخابات است.

وی اظهار کرد: مردم با حضور در این انتخابات به فرامین رهبری لبیک گفته‌اند و بعد از این، نوبت مسئولان است تا قدردان حضور مردم باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha