پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: نامزدهایی که توسط مردم رأی می‌آورند، برنده نیستند بلکه برنده این حماسه ملی مشارکت‌کنندگان در آن هستند که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته‌اند و در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی امروز در جریان حضور در شعبه اخذ رأی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نامزدهایی که توسط مردم رأی می‌آورند، برنده نیستند بلکه برنده این حماسه ملی مشارکت‌کنندگان در آن هستند که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته‌اند و در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با اشاره به انتظارات ولی امر مسلمین از ملت ایران پس از انتخابات، گفت: پس از انتخابات فرد برنده و طرفدارانش باید موفقیت خود را از خدا بدانند، نتیجه آن حق‌الناس است که همه باید آن را قبول داشته باشند و از روز شنبه و پس از انتخابات مهربانی و بردباری کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی، با تأکید بر اینکه تاکنون نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر رقابت داشتند، افزود: بعد از نتیجه نهایی رقابت‌ها تبدیل به رفاقت خواهد شد.

وی گفت: ملت ایران مجلسی می‌خواهد که متدین، متعهد، شجاع، مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار باشد.

امام جمعه زنجان گفت: البته هنوز در مباحث اقتصادی و سایر مسائل مشکل داریم، اما اگر باهم یک صدا نشویم، این مشکلات حل نخواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم حضور همگانی در انتخابات، اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و موجب همدلی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد، تا امروز نامزدها باهم رقابت داشتند اما بعد از این همه باید برای منافع ملی تلاش کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha