دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام درویشی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی گفت: میدان نبرد غزه صف مرد از نامرد و آزاده و غیر آزاده را جدا کرده است و ذهن جهانیان در حال بیداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: مردم خود را برای ماه خدا رمضان مهیا کنند که آمادگی برای این ماه تهذیب نفس و دوری جستن از صفات و رذایل اخلاقی است.

وی افزود: میدان غزه صف مرد از نامرد و آزاده و غیر آزاده را جدا کرده و ذهن جهانیان در حال بیداری است و هویت واقعی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم جهان مشخص شده است.

خطیب موقت جمعه بندرعباس بیان کرد: در طول این پنج ماه جنگ در غزه چه میزان کودک و نوجوان و زن و پیرمرد را به شهادت رساندند و فریادهای ملت فلسطین را برخی از کشورهای با اصطلاح مسلمان شنیدند، اما هیچ کاری نکردند و این جای تأسف دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی ادامه داد: علامت مردانگی، عزت و بزرگی ملت ایران است که برای ملت مظلوم فلسطین گام بر می‌دارند و در طول انقلاب راه امام را ادامه و به دنبال صادر کردن انقلاب به تمام نقاط جهان هستند.

وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما را خطاب قرار می‌دهند که برای لبنان و سوریه می‌جنگند، ولی بدانید این حربه دشمن است و نیروهای مسلح ما ارزش اسلامی را در دنیا نشان می‌دهند و ما باید افتخار کنیم چون با امنیتی که به‌وجود آورده‌اند ما توانسته‌ایم فرهنگ انتظار و قرآن را در جهان زنده کنیم.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: از نماینده دولت در استان می‌خواهم اجازه ندهد مدیران قبلی که کنار گذاشته می‌شوند جای آنها را به مسئولان ضعیف بدهند، این گرانی‌ها و مشکلات با وجود مدیران توانمند بخشی از آن قابل حل خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی، با بیان اینکه اسرائیل می‌خواهد از عبادت در ماه رمضان در مسجد الاقصی جلوگیری کنند، اظهار کرد: این کار نباید تلنگری برای مسلمانان جهان باشد و از این همه حمایت از این رژیم منحوس دست بر دارند.

وی با تشکر از مردم بخاطر حضور در انتخابات و کسانی که در ستادهای انتخاباتی تنور انتخابات را داغ نگه داشتند، گفت: فرهنگ اسراف کاری و پول پاشی در انتخابات نباید در جامعه نهادینه شود و باید به کمک نخبگان و حمایت مردم از بین برود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha