چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام رادمرد گفت: انتخابات هوای تازه و نشاط تازه به جامعه می‌دهد، در انتخابات امکان دست به‌دست شدن قدرت در عرصه‌های مختلف به‌وجود می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: امروز، روزی تاریخی برای ملت ایران است، انتخابات برای ملت فرهیخته و وفادار ایران اسلامی، اتفاقی مفتخرانه و در عین حال شیرین است.

وی افزود: این رویداد مبارک، هدیه خداوند متعال به برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، عنایات اهل بیت و معصومین(ع) و فداکاری شهدا به ما ایرانیان است، در حقیقت موهبت الهی انتخابات، دستاورد نیست بلکه خون‌آورد است، خون‌آوردی از عصر شهید نهضت مشروعه در جنبش مشروطه، شهید آیت‌الله شیخ فضل الله نوری، قطره قطره پای نهال آزادی و استقلال ملت مظلوم ایران چکید و امروز به چنین بالندگی رسیده است، شرکت در انتخابات نیز بزرگ‌ترین مصداق شکرانه برای این نعمت بزرگ الهی است.

وی یادآور شد: علاوه بر این، انتخابات هوای تازه و نشاط تازه به جامعه می‌دهد، در انتخابات امکان دست به‌دست شدن قدرت در عرصه‌های مختلف به‌وجود می‌آید و یکی از برترین مصادیق مسئولیت اجتماعی مشترک به شمار می‌رود، انتخابات پیش رو آوردگاه بزرگی برای ملت ایران است، به همین جهت همه خوبان و دوستداران انقلاب، مردم را به حضور آگاهانه و پرشور برای انجام این رسالت بزرگ دعوت می‌کنند و امام راحل نیز حضور در انتخابات در هر شرایطی را یک واجب بزرگ می‌دانستند و ترک آن را گناه کبیره عنوان می‌کردند.

امام جمعه ماهدشت به فردای انتخابات اشاره کرد و گفت: فردای انتخابات، روزهای همدلی و کار و تلاش است، برای خدمت به این مردم سربلند همه باید از منتخب مردم حمایت کنند و او هم بداند باید از کل مردم حوزه انتخابیه خود نمایندگی کند، نه تنها از کسانی که به او رأی دادند، باید عهد و قسم یاد کند که شبانه روز برای این مردم قدر شناس و استوار کار کند و با قانون‌گذاری و نظارت درست و دقیق گره گشایی کند.

وی تصریح کرد: او باید پاسدار انقلاب اسلامی ایران باشد، باید همه با هم منسجم و متحد به سراغ کارهای بر زمین مانده اصلی این شهر برویم و همه مردم باید پای کار بیایند، برای مطالبات باید یک صدا از این شهر خارج شود و همه از آن حمایت کنند.

حجت الاسلام رادمرد به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و یادآور شد: رژیم منحوس صهیونیستی بدترین و فجیع ترین نسل کشی را به راه انداخته و کشورهای اسلامی هم متاسفانه دست روی دست گذاشتند.

وی ابراز کرد: رژیم صهیونستی آنی نیست که با او طرح صلح و دوستی ببندید و گِرد تصمیمات او بچرخید و با ترس از آمریکا روزها را شب و شب‌ها را روز کنید، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خصوصا غزه قیام کنید، اگر مسلمانید و برای اسلام خود ارزش قائل هستید، به پا خیزید و تصمیم قاطعانه‌ای بگیرید، حداقل کار، قطع ارتباط سیاسی با اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: خباثت صهیونیست‌ها را ببینید که مردم را گرسنه نگه داشته‌اند و وقتی مردم دور کامیون‌های بشردوستانه و کمک‌های مردمی جمع می‌شوند، آنها را هدف قرار می‌دهند، کجای دنیا این انسانیت است که همه نظاره‌گر و تماشاچی این تراژدی غمبار هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha