چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ حجت الاسلام حسین پور گفت: اگر جمعه روز انتخابات تجلی رقابت بود، فردای انتخابات و شنبه‌ پس از آن روز رفاقت مهربانی و بردباری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به انتخابات، اظهار داشت: انتخابات در یک کشورِ مردم سالار، ظرفیت اصلی برای اثبات پایگاه اجتماعی آن است که اگر با قدرت و بُرد خبری وسیع، وحدت ملی را در پشتیبانی از نظام به نمایش بگذارد، بهره‌ کافی از ظرفیت اجتماعی آن برده شده است، در غیر این صورت خسارتی سنگین در سودِ سرمایه‌ ملی یعنی حضور، به ارمغان خواهد داشت.

وی افزود: دشمن با ناکامی در بی‌رونق کردن انتخابات، در فاز دوم تمام توان خود را مصروف ایجاد اختلال در بهره‌برداری پس از آن می‌کند، همانگونه که در انتخابات ۸۸ موفق به این کار شد.

حجت الاسلام حسین پور بیان کرد: اگر جمعه روز انتخابات تجلی رقابت بود، فردای انتخابات و شنبه‌ پس از آن روز رفاقت مهربانی و بردباری است.

امام جمعه کاکی اظهار کرد: همه مردم به خصوص برندگان انتخابات و طرفداران آنها باید بدانند؛ ملت، بزرگترین برنده‌ انتخابات هستند، هم وکیل منتخب و هم حامیان و طرفداران، باید پیروزی و موفقیت خود را از خدا بدانند.

حجت الاسلام حسین پور، ضمن تشکر از مردم جهت شرکت در حماسه حضور و رقابت، خاطرنشان کرد: حضور نامزدها، بزرگترین کمک به رقابت انتخاباتی است و همین حضور موجب گرم شدن فضای انتخابات و افزایش مشارکت مردم و تحقق مشارکت حداکثری بود.

امام جمعه کاکی یادآور شد: پس از پیروزی در انتخابات تا پذیرش رسمی مسئولیت منتخب مردم، حدود ۱۰۰ روز فرصت دارد تا با مطالعه دقیق درباره وظایف نمایندگی و فرصت‌ها و تهدیدهای منطقه خود با هم‌فکری نمایندگان سابق و کاندیداهای رقیب از تجربیات و ایده‌ها و برنامه‌های آنان استفاده کرده و در این فرصت پای درد دل مردم حوزه انتخابیه‌اش بنشیند و بدون واسطه دردها را از زبان آنها بشنود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha