شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین سربلندی مردم ایران در انتخابات یازدهم اسفند تبریک و از حضور حماسی مردم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی از حضور هوشمندانه، حماسی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه بصیر و ولایتمدار استان قزوین در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
با همه تلاش های همه جانبه جبهه استکبار جهانی و دشمنان خارجی برای تحریم انتخابات و کاهش حضور مردم در پای صندوقهای رأی، مردم بصیر و غیرتمند ایران اسلامی به ویژه مردمان همیشه در صحنه استان قزوین، یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی لبیک گفته و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

بی شک پیروز واقعی این حماسه ملی و غرور آفرین همه آحاد مردم ایران بوده که جای تبریک ویژه دارد.

حماسه بزرگ و ماندگار یازدهم اسفند نشان داد که ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه اساتید، کادر، طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان قزوین ضمن شکر گزاری به درگاه خداوند متعال به پاس نعمت مردمی قدرشناس و بلند همت، لازم می دانم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف استان قزوین به ویژه علما و همه بزرگانی که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین ضمن تبریک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تبریک به نمایندگان منتخب و محترم مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، توفیقات روز افزون ایشان را در جهت خدمتگذاری هر چه بیشتر به این ملت شریف از خدای متعال خواستارم.

اصغر عرفانی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha