یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مردم

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پیامی از حضور حماسی مردم شریف و وقت شناس ایران اسلامی به ویژه مردم این استان در انتخابات ۱۱ اسفند قدر دانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

ملت شریف و وقت شناس استان لرستان همچون دیگر نقاط ایران اسلامی بار دیگر و در اوج بمباران تبلیغاتی دشمنان و شبکه های رسانه ای معاند با حضور معنادار خود در پای صندوق های رای ضمن لبیک گفتن به ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، سیلی محکم دیگری بر گوش یاوه گویان و مستکبران عالم زدند.

این حضور چشمگیر که با وجود مشکلات و تنگناهای معیشتی موجود به وقوع پیوست نشان دهنده پایبندی مردم به نظام اسلامی است و دریچه های امید را برای رفع مشکلات با استفاده از توان داخلی فراروی ملت باز خواهد نمود و امید است منتخبین ملت با قدرشناسی از این حضور حماسی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این مردم فهیم به کار گیرند.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان به پاس این حماسه ماندگار از عموم مردم، دست اندرکاران انتخابات، نامزدهای انتخاباتی، دستگاه‌های نظارتی و همه کسانی که در این جشن بزرگ ملی سهیم بودند تقدیر و تشکر نموده و تعالی توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر عظیم‌الشان و مردم وفادار را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha