شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل طی پیامی از حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، در پیام حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با حضور پرشور، گسترده و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کردند.

حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان، امنیت و اقتدار کشورمان خواهد شد.

این حضور آگاهانه، دشمن شکن و گسترده، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

اینک رقابت‌ها به پایان رسیده بر خود فرض میدانم انتخاب و پیروزی شایسته و بایسته منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل آقای دکتر مصطفی معینی را صمیمانه تبریک عرض نمایم، امید است با توکل به ایزد منان و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری با درایت، صداقت و شجاعت و عدالت محوری در راه خدمت و بسط توسعه این منطقه گام بردارید.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند سبحان به پاس نعمت مردمی قدرشناس و بلند همت، لازم می دانم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه ، خانواده های معظم شهدا اقشار مختلف مردم که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در منطقه اعم از: اعضای ستاد انتخابات شهرستان‌ها، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، فرمانداران، یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرفداران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در منطقه را فراهم نمودند ، عرض تشکر داشته و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت دارم.

امیدوارم این مجلس با همکاری دولت انقلابی و مردمی در تراز انقلاب اسلامی، گام های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ابوالفضل سلیمانی
امام جمعه آران وبیدگل
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha