شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی از مردم یزد جهت شرکت در انتخابات تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات دیروز قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:
بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏
سلام خداوند بر شما ای مردم شریف، شهید پرور، آگاه و همیشه انقلابی استان یزد؛ دیروز با حضور حماسی خود بر سر صندوق های رأی گیری به نحو احسن فریضه ای واجب را ادا کردید که دشمن شکن بود.
رأی های شما خط بطلانی عمیق بود بر چهار ستون تلاش های شبانه روزی دشمنانی فاسد که از مدتها پیش کمر بسته بودند تا حضور ارزشمندتان را کمرنگ کنند و برای تجاوزهای خود مشروعیت بخرند.
ایران حرم است و شما حفظ کردید حرم را با سلاح رأی همچون مدافعان حرم.
بی‌شک گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشور شما مردم همیشه در صحنه‌ ی یزد در این حماسه، با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در لبیک به ندای خیرخواهانه‌ رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله‌العالی) همراه بود و سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده‌ ایران اسلامی را مایوس‌ و ناامید ساخت.
ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ادای احترام به حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، ارواح طیبه شهدا و امام راحل(ره)، از حضور گسترده و با صلابت مردم با اخلاص، متعهد و انقلابی استان و نیز از زحمات خالصانه‌ تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه خداوند قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیزمان را مسئلت می‌نمایم.
والسلام علیکم و رحمة الله
محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha