شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام مشترک قدردانی نماينده ولي فقيه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم استان در انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم استان در انتخابات قدردانی کردند.

در این پیام امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان در امنیت و سلامت کامل به پایان رسید، وظیفه می‌دانیم تشکرات صمیمانه خود را نثار مردم غیور، هوشیار و عظیم الشأن آذربایجان غربی کرده و بخاطر رشد و همت و وقت شناسی شما مردم بزرگ، به درگاه خداوند متعال شکرگزاریم.

حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. یکبار دیگر آگاهانه و به‌هنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید، یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی پای فشردید و ثابت کردید که آذربایجان غربی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

با تبریک به منتخبین مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام کلیه عوامل اجرایی، نظارتی و تأمین امنیت، به طور قطع دستاورد این حضور اعتلای ایران عزیز اسلامی‌مان است. برای همگان آرزوی پیروزی و سعادتمندی داریم.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha