دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تفت و میبد

حوزه/مشارکت انتخاباتی مردم یزد در ردیف استان های سرآمد کشور قرار دارد و رقابت‌های انتخاباتی دیروز، جای خود را به رفاقت داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در مراسمی که به مناسبت تقدیر از حضور حماسی مردم حوزه انتخابی تفت و میبد در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، علی رغم تخریب ها و شبهه افکنی های دشمنان به ویژه در استان یزد و شهرستان های تفت و میبد، ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی افزود: بر اساس آمار، یزد جزو استان های سرآمد کشور به لحاظ درصد مشارکت مردم در انتخابات است.

استاندار یزد با اشاره به رقابت پرشور نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه تفت و میبد و حضور نامزدها در این مراسم، گفت: رقابت‌های انتخاباتی دیروز، جای خود را به رفاقت داده و امروز همه باید با همدلی و همزبانی و با عزمی راسخ، مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و حل کنیم.

فاطمی با بیان اینکه حوزه انتخابیه تفت و میبد در بسیاری از دوره‌های مجلس، نماینده ای موثر داشته است، یادآورشد: مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال یحیی‌زاده نماینده اسبق مردم تفت و میبد در مجلس، الگویی برای نمایندگی در تراز مردم و انقلاب اسلامی شناخته می شود.

وی با اشاره به رای اعتماد مجدد مردم تفت و میبد به سید جلیل میرمحمدی، گفت: در طول مدت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، به صورت عالمانه، مومنانه و مجدانه مسائل اساسی استان و شهرستان های تفت و میبد را تا حصول نتیجه، پیگیری کرده‌اند.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی را نماینده‌ای در تراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایشان حقیقتا فردی انقلابی هستند که در جای مناسب، انتقاد و در زمان نیاز حمایت های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به تعامل مناسبی که برای حل مسائل کشور، استان و حوزه انتخابیه شکل گرفته است، عنوان کرد: یقینا چهار سال پیش رو همراه با تحول، امید، نشاط، بالندگی و سرزندگی شهرستان های پر افتخار و پر ظرفیت تفت و میبد خواهد بود.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه همه ما یک کل واحد به نام استان دارالعباده و دارالعلم یزد هستیم، خاطرنشان کرد: استان یزد همواره در سپهر و تارک این مملکت به خوبی درخشیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha