دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام کمال الدین خداداده

حوزه/ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در کشورمان از اول سال تا امروز در مساجد برگزاری ۳۰ هزار کرسی تلاوت را داشته‌ایم که ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت امسال در سنندج با استقبال خوب مردم این خطه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده شامگاه امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان کردستان، با اشاره به دهه تکریم مساجد و ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور، اظهار داشت: چهره‌های مشهور و به نامی در حوزه قرآن در استان کردستان و به ویژه شهر سنندج وجود دارند.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: شهر سنندج به خاطر داشتن مساجد زیبا و فراوان و مناره‌های زیبا در کشور، معروف و شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد استقبال و حضور تمامی شرکت کنندگان و داوران مدهامتان از اقصی نقاط کشور در این دوره از مسابقات در سنندج بودیم، گفت: سطح مسابقات قرآن در سنندج به لحاظ علمی، فنی و کادر اجرایی در کیفیت عالی است.

حجت الاسلام والمسلمین خداداده، افزود: در کشورمان از اول سال تا امروز در مساجد برگزاری ۳۰ هزار کرسی تلاوت را داشته‌ایم که ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت امسال در سنندج با استقبال خوب مردم این خطه برگزار شد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور یادآور شد: برگزاری مسابقات این چنینی هزینه های زیادی را برای این ستاد به دنبال دارد، از سوی دیگر گردآوری ۲۷۰ نفر از استان‌های مختلف کشور در کردستان نیز مشکلات و سختی‌های خود را دارد اما با این وجود با دستور وزیر ارشاد امسال توانستیم هم در بخش جوایز و هم در بخش شرکت کننده‌ها رشد قابل توجهی داشته باشیم که این بسیار نویدبخش می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: نوجوانانی که در مساجد و مکان‌های فرهنگی و معنوی فعالیت دارند، انتظار دارند از سوی نهادهای مربوطه مورد حمایت قرار بگیرند بنابراین امیدواریم این حمایت‌ها وارد فاز عملی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha