شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: تبلیغ دین و تبیین اهداف دینی، بدون شک مهمترین رسالت حوزه‌ها ی علمیه و روحانیت متعهد و وظیفه شناس اسلام در طول تاریخ پربار اسلام و تشیع بوده وهمیشه مورد تاکید رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با مسئولین مدارس امین، مسجد و تبلیغ و امور استانهای معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، ضمن تبریک حضور حماسی ملت ایران در انتخابات یازدهم اسفند گفت: به رغم همه تلاشهای تفرقه افکنانه دشمنان و استکبار جهانی در جهت کمرنگ نمودن حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای، ولی ملت هوشیار و همیشه در صحنه اسلامی با حضور با بصیرت خود در یازدهم اسفند نشان دادند که همیشه پشتیبان این نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و رهبری انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده و خواهند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: امروز این نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه تهدیدها و تحریم های ظالمانه به خوبی به استکبار جهانی سیلی محکمی زدند و به خوبی آیه «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» را در پای صندوق های اخذ تفسیر نمودند.

مدیر حوزه علمیه استان به موضوع تبلیغ و تاکید همیشه امام المسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای بیان کرد: تبلیغ دین و تبیین اهداف دینی، بدون شک مهمترین رسالت حوزه‌ها ی علمیه و روحانیت متعهد و وظیفه شناس اسلام در طول تاریخ پربار اسلام و تشیع بوده وهمیشه مورد تاکید رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد:موضوع تبلیغ با ظرافت‌ها و دقایق خود همواره مورد عنایت بزرگان حوزه و علمای دینی بوده و بر اهمیت والای آن تاکید شده است.

وی ادامه داد: حضور روحانیت در میدان تبلیغ دین و آموزه‌های قرآنی و دینی در دنیای امروز که در حقیقت عصر رقابت محتواهای رسانه‌ای و تبلیغاتی است بسیار مهم و تعیین کننده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز باید مخاطبان خود را به خوبی تشخیص دهیم و متناسب با مخاطبان، فعالیت تبلیغی خود را برنامه ریزی نماییم.

وی اظهار کرد: مهارت های مختلف و متعددی در عرصه تبلیغ و فعالیت های تبلیغی وجود دارد که مبلغان باید آن مهارت ها را کسب و بتوانند آن مهارت ها را به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی بیان کرد: تعامل و ارتباط خوبی امروز بین حوزه علمیه قزوین و آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز مبلغین امین در مدارس آموزش و پرورش استان قزوین، بازوان پرتوانی در امر تربیت و تهذیب دانش آموزان هستند که باید شکر گزار این موضوع باشیم.

وی ادامه داد: اگر به دنبال کسب روش‌های تبلیغی موثر برای ابلاغ پیام دین به نحوی صحیح، موثر و ماندگار به مردم هستیم، باید بدانیم که روش‌های تبلیغی در خود قرآن نهفته و این کتاب عظیم خود محور تبلیغ است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام فغانی معاون امور تبلیغ حوزه علمیه قزوین بیان کرد: تلاش های خوبی در این مدت از سوی معاونت تبلیغ عبارتند از برگزاری نشست های تخصصی برای برادران و خواهران، ارسال محتوای تبلیغ و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه علمیه قزوین انجام شده است.

تبلیغ مهمترین رسالت حوزه‌های علمیه و روحانیت است 


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha