دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان گفت: دشمنان تلاش کردند مشارکت در انتخابات به کمتر از ۱۰ درصد کاهش یابد اما با هوشیاری مردم، بار دیگر دشمنان در این مسیر شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان با تبریک کسب اکثریت آرا در مجلس خبرگان رهبری توسط حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، اظهار داشت: دشمنان تلاش کردند مشارکت در انتخابات به کمتر از ۱۰ درصد کاهش یابد اما با هوشیاری مردم، بار دیگر دشمنان در این مسیر شکست خوردند.

وی افزود: با الطاف الهی، رهبری داهیانه‌ مقام معظم رهبری و همراهی و بصیرت مردم، شاهد حضور پُرشور آحاد ملت در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات از ماه‌ها قبل آغاز شده بود، گفت: این مهم باعث شد تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به نحو بسیار خوب در استان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تمام فرآیند انتخابات طبق قانون و با انسجام و هماهنگی در ستاد انتخابات استان و هیأت نظارت برگزار شد، یادآور شد: هیچ‌گونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشد.

قاسمی‌فرزاد تأکید کرد: امیدواریم با همراهی نمایندگان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی، بیش از پیش به مردم استان خدمت‌رسانی و خدمتگزاری کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha