دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان در پروژه اول شکست سنگینی خوردند و در انتخابات نیز عزمشان جدی‌تر بود تا بتوانند در سال ۱۴۰۳ با تخریب امنیت و تشدید تحریم‌های اقتصادی و ایجاد تنگناهای سیاسی در فضای ملی و بین المللی تکلیف ایران را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در دیدار فرماندار و معاونین با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواستند با تخریب امنیت، براندازی ایران را کلید بزنند، اظهار داشت: آنها در سال ۱۴۰۲ دو برنامه داشتند که یکی تقلیل جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری مشارکت حداقلی مردم در انتخابات بود.

وی افزود: آنها در پروژه اول شکست سنگینی خوردند و در انتخابات نیز عزمشان جدی‌تر بود تا بتوانند در سال ۱۴۰۳ با تخریب امنیت و تشدید تحریم‌های اقتصادی و ایجاد تنگناهای سیاسی در فضای ملی و بین المللی تکلیف ایران را مشخص کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: آن‌ها در تهران طراحی کرده بودند که جمعیت شرکت کننده در انتخابات به زیر ۲۰ درصد برسد و این حداقلی محسوس باشد، اما مردم با هدایت‌های مقام معظم رهبری حماسه ساختند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به افزایش میزان شرکت در انتخابات بوشهر نسبت به دوره گذشته، عنوان کرد: با تمام کمبودها و کاستی‌ها در حوزه اقتصاد مردم دارای هوشمندی خاص و با بصیرت هستند که کمبودها را تحمل کرده و آن را باعث دوری خود از نظام نمی‌دانند و این یک نعمت است.

وی ادامه داد: در تهران نیز همه نگاهشان به مقام معظم رهبری است و وجود مبارک ایشان یک نعمت عظما برای انقلاب است، همانطور که دشمن می‌خواست با کارهای مخصوص روی رأی اولی‌ها در فضای مجازی مشارکت را کم کند و انقطاع نسل سیاسی ایجاد کند اما ورود به موقع حضرت آقا در چهارشنبه تاثیر بسیار زیادی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تشکر از همه کسانی که در ایام انتخابات قانون مدارانه عمل کردند، اظهار کرد: همه باید برای خدمت به نظام پیشی بگیریم و یکدیگر را تخریب نکنیم.

وی با اشاره به اینکه باید مواظب دشمنان پنهان باشیم، ادامه داد: همدلی و هوشیاری باید به گونه‌ای باشد که دشمن نتواند با ترفندهای خاص بین نیروهای انقلاب اختلاف ایجاد کرده و ما را از مسیر منحرف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha