دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/  آئین اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: آفت منفی‌نگری در جامعه تنها توسط رسانه و صاحبان رسانه رفع خواهد شد و این رسالت با امیدآفرینی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار مهدی کبیری‌پور در آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن همایش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی که امروز به دست ما رسیده، یک گنجینه گران‌بها و امانت سنگین است.

ببینید:

فیلم | پایانی بر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

وی با اشاره به اینکه ما توفیق پیدا کردیم که این انقلاب را درک کنیم، مطرح کرد: امام راحل، علما و مراجع به ما یاد دادند که این انقلاب یک انقلاب سیاسی نیست بلکه یک انقلاب ریشه‌دار در راستای اهداف انبیاء و اولیای الهی است.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این راستا فرموده‌اند که جمهوری اسلامی آرزوی تمام انبیاء و اولیا است که امروز تحقق پیدا کرده است، ولو ناقص، کامل آن نیز با ظهور حضرت حجت(عج) شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بستر تهاجم علیه این انقلاب، رسانه و فضای مجازی است، عنوان کرد: اصحاب رسانه در این راستا ماموریت مضاعفی دارند تا اطلاعات انبوه دروغین دشمنان را که خطاآفرین است را خنثی کنند.

ببینید:

فیلم | معرفی داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

تصاویر/ آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

سردار کبیری‌پور با اشاره به اینکه دشمن در حال ترویج منفی‌نگری است و این آفت خطرناکی است، خاطرنشان کرد: امروز برخی از جوانان به این آفت دچار شده اند که باید آن‌ها را نجات داد.

وی ادامه داد: این آفت تنها توسط رسانه و صاحبان رسانه رفع خواهد شد و این رسالت با امیدآفرینی محقق خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با بیان اینکه انتقادها باید با نگاه مثبت و سازنده باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با یک کلمه گاهی امید و گاهی یاس را در جامعه ترویج دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha