چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کاشت نهال توسط امام جمعه عالیشهر در خیابان های شهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر با توجه به اهمیت کاشت درخت بیان داشت: هر انسانی که درختی بکارد چه آن درخت میوه و ثمر داشته باشد چه از سایه آن موجودات استفاده کنند تا زمانی که آن درخت زنده و پا برجا هست حسنه و ثواب برای آن شخص می نویسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، امروز آیین کاشت نهال توسط شهرداری عالیشهر با حضور امام جمعه شهر، تعدادی از دانش آموزان و مدیران مدارس، نونهالان و مسئولین شهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این آیین با توجه به اهمیت کاشت درخت بیان داشت: هر انسانی که درختی بکارد چه آن درخت میوه و ثمر داشته باشد چه از سایه آن موجودات استفاده کنند تا زمانی که آن درخت زنده و پا برجا هست حسنه و ثواب برای آن شخص می نویسند.

وی بیان داشت: برنامه درخت کاری کار بسیار پسندیده ای است تا همه ما بتوانیم سهم خوبی در طراوت و شادابی محیط زیست داشته باشیم.

حجت الاسلام حمیدی نژاد حضور خردسالان در این آیین را بسیار با ارزش و اهمیت دانست و گفت: باید از کودکی فرزندان را با این کار بسیار مهم و ارزشمند آشنا کنیم برای اینکه درختان جان دارند و حیات و زندگی ما به همین درختان بستگی دارد.

وی در پایان پس از کاشت یک نهال، از مجموعه شهرداری شهر تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید با اخلاص بر دستان زحمت کش کارگران عزیز بوسه زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • متین زنده بودی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    عالی