چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امیریان

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره  دو روزه آموزشی «مدیریت فرهنگی» در حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: دوره مدیریت فرهنگی برای آشنایی با روش های مدیریت با نگاه فرهنگی ویژه معاونین تهذیب مدارس علمیه استان برگزار شد.

وی در مورد کیفیت برگزاری دوره ابراز داشت: این دوره به صورت مقدماتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ اسفند از ساعت۷ تا ۲۱ در یکی از مراکز حوزوی اصفهان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام امیریان در مورد اساتید و موضوعات مطرح شده در این دوره، بیان داشت: در این دوره آموزشی کوتاه مدت چهار استاد به بیان نکات آموزشی می پردازند که حجت الاسلام مبینی سرفصل اصول مدیریت و مدیریت برنامه ریزی و طرح نویسی، حجت الاسلام بختیاری موضوع ظرفیت های تبلیغی، تربیتی و تبیین قالب های عملیاتی، حجت الاسلام معصوم بیگی موضوع مدیریت سازماندهی تشکیلات و کارگاه ساختارنویسی و حجت الاسلام مارانی مهارت طراحی و برگزاری اردوی تربیتی و همچنین کارگاه طراحی اردوی تربیتی را تدریس می کنند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان در مورد ویژگی بارز دوره، بیان کرد: از ویژگی های بارز این دوره کارگاه های عملی بوده که کارآموزان پس از بهره بردن از عناوین تئوری به کمک اساتید، طرح های خود را به صورت گروه های سه نفره می نویسند و پس از اشتراک با سایر کارآموزان در حضور استاد به شرح و تعدیل آن می پرداختند.

حجت الاسلام امیریان در مورد سطح دوره افزود: این دوره ضمن خدمت با عنوان مدیریت فرهنگی و اردو داری مسلما به صورت مقدماتی برگزار شده و دوره های تکمیلی به شکل مجازی و حضوری متعاقبا برنامه ریزی و در سال آینده برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان در پایان افزود: پس از پایان دوره و ارزیابی کتبی و شفاهی و تایید چهار استاد دوره، برای کارآموزان مدارک معتبر پایان دوره صادر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha