چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سرود فجر

حوزه/ معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از برگزاری فراخوان مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهدی عالی‌زاده، معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری فراخوان مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج خبر داد و گفت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج بعد از ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌گردد که هم اکنون مرحله فراخوان این جشنواره در حال انجام است.

سرهنگ عالی زاده در ادامه افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار می گردد، در دو بخش سرودهای ملی و محلی خواهد بود و گروه های سرود دختران و پسران استان می‌توانند آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به آدرس جشنواره ارسال نمایند.

وی با اشاره به شاخصه‌های این جشنواره، تصریح کرد: بهره گیری از داوران برجسته استان، اهداء جوایز به برگزیدگان مرحله استانی در دو بخش دختران و پسران و معرفی گروه های برتر به مرحله کشوری، از شاخصه های این جشنواره می باشد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان ضمن دعوت از گروه‌های سرود استان برای شرکت در این جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار را پایان اسفند ماه اعلام نمودند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha