دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ب

حوزه / رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان به حضور پر شور مردم در انتخابات و همچنین به منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان،حمیدرضا تفویضی رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان به حضور پر شور مردم در انتخابات و همچنین به منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:مردم ایران با حضور پرشور،گسترده و با بصیرت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخارات خود ثبت کردند و حماسه حضور ملت هوشمند ایران اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و در پاسخ به ندای لبیک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد.

مردم بیدار ایران همواره ثابت کرده‌اند که برای سرافرازی میهن عزیزمان در همه صحنه‌ها حضوری چشم‌نواز دارند و به جهانیان نشان دادند که در مقابل توطئه‌های دشمنان این نظام ،متحد و هم‌صدا هستند و از آرمان های امام راحل (ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران و فرامین مقام معظم رهبری ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد.
اینجانب ضمن سپاس فراوان از حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان در این دوره از انتخابات، انتخاب شایسته جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید سعید حسینی به عنوان نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و حسن انتخاب جناب آقای دکتر مصطفی معینی آرانی به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی را تبریک و شادباش می‌گویم و برای ایشان توفیق روزافزون از درگاه حضرت حق و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha