دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فا

حوزه / امام جمعه قمصر با بیان اینکه خوشحالیم که دشمنان به مقصود خودشان نرسیدند و بازنده اصلی این میدان دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودگفت: باید فرآیند انتخابات تحلیل و بررسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت فرار سیدن ماه مبارک رمضان گفت : رمضان ماه عبادت و راز و نیاز با پروردگاراست، لذا باید خودمان را در این چند روز باقی مانده آماده کنیم.

امام جمعه قمصر با اشاره به روایتی از اباصلت هروی از اصحاب خاص علی بن موسی الرضا(ع) مبنی بر اینکه آخرین جمعه ماه شعبان به محضر حضرت رضا علیه السلام مشرف شدم فرمود هر قدر در روزهای گذشته این ماه کوتاهی کردی را در این چند روز باقی مانده جبران کن یاد آور شد : براساس آیات قرآن در این چند روز باید بیشتر مشغول دعا و استغفار و تلاوت قرآن باشیم.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه امام رضا(ع) می فرماید با نا راحتی و کینه نسبت به دیگران وارد این ماه نشوید و هر کینه ای نسبت به هر کسی داریم باید قبل اینکه وارد می ماه می شویم از خود بیرون کنیم تصریح کرد : اختلافات خانوادگی طولانی مدت،دشمنی ها و قهرها ایمان را خراب می کند.

امام جمعه قمصر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: جا دارد یک خدا قوت جانانه به ملت بزرگ ایران بگوییم که در دل این همه مشکلات اقتصادی و معیشتی حضور خوش رنگی در انتخابات داشتند.

حجت الاسلام کتابچی همچنین ضمن قدردانی از کاندیداهایی که رای نیاوردند یاد آورشد: انتخابات میدان رقابت است و فقط یک نفر می تواند اول شود و بقیه به پیروزی نمی رسند و متاسفیم که عالم سیاست در کشور ما هم برآیندی از عالم سیاست غربی است.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه خوشحالیم که دشمنان به مقصود خودشان نرسیدند و بازنده اصلی این میدان دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.گفت: باید فرآیند انتخابات تحلیل و بررسی شود.

حجت الاسلام کتابی به چهار راهبرد امنیت ،سلامت،رقابت و مشارکت مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره کرد و یاد آورشد : خدا را شاکریم علی رغم تلاش دشمن برای خرابکاری امنیت انتخابات به همت نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی رقم خورد.

امام جمعه قمصر تصریح کرد : سلامت انتخابات در کل کشور سلامت مطلوب بود اگر چه ما در خصوص کل حوزه انتخابیه خصوصا در مورد شهر از شورای محترم نگهبان در خواست داریم برای انتخابات بعدی تدابیر دقیق تری را داشته باشند که این وضعیت مطلوب مردم این بخش نیست و از کسانی هم که داخل شهر مهره های اصلی این وضع هستند درخواست داریم بیشتر به آبروی شهر و مردم آن فکر کنند.

حجت الاسلام کتابچی راهبرد انتخابات را علیرغم اینکه عده ای رای نیاوردند مطلوب دانست و گفت : حرکت صدا و سیما درکمک به عدالت و گسترده تر شدن رقابت با راه اندازی بیش

۲۰۰ شبکه انتخاباتی رضایت بخش بود

امام جمعه قمصرتصریح کرد : حضورپرشور مردم پای صندو ق های رای در کنار مشکلات عدیده معیشتی و اقتصادی در نوع خودش یک جهاد بزرگ و حماسه‌ عظیم بود.

حجت الاسلام کتابچی تصریح کرد: مشارکت بیش از ۴۰ درصد در انتخابات که در اغلب کشورهای غربی هم نزدیک به همین آمار است ممکن است بشود اشکال کرد اما با این شرایط و این میزان حضور واقعا مقبول است.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه اگر انتخابات را از زاویه دیگری بخواهیم نگاه کنیم عده ای از مردم با عدم حضورشان می خواستند بگویند از برخی مسئولین و شرایط شکایت دارند. گفت : دولت و نمایندگان مجلس با شنیدن فریاد مردم برای حل مشکلات کشور تدبیری برای رفع سوءمدیریت ها بیاندیشند.

حجت الاسلام کتابچی اظهارداشت : منتخبین ملت بزرگ ایران با ریل گذاری دولت را در اجرای قوانین خوب در جهت رفع مشکلات مردم یاری کنند.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه جوانان کار، ازدواج و امنیت فکری و شغلی می خواهند گفت: منتخبین مردم با بستن کمر همت و جلو گیری از رانت خواری و فساد باید این نیاز ها را با همکاری دولت برآورده کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha