پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
اجرای طرح پویش شهید من

حوزه/ معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: پویش «شهید من» از سوی اداره امور شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد ناروئی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان علاقمند می توانند با شرکت در این پویش با مراجعه به آموزشگاه‌ها و کانال مدارس شاهد در ایتا به آدرس madaresshahedqom فرم مربوطه را دریافت و در این پویش شرکت نمایند.

وی ادامه داد: این پویش با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان با شهدای دانش آموز استان قم برگزار شده است؛ به ۶۶ نفر از برگزیدگان در هر مقطع ۲۲ نفر هدایایی از سوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام ناروئی اظهار کرد: همچنین به مناسبت روز بزرگداشت شهدا نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان هنرمند استان قم با عنوان رنگ خدا در نگارخانه شهید آوینی برگزار می‌شود, این نمایشگاه از ۱۹ اسفند لقایت ۲۱ اسفند از ساعت ۱۵ الی ۱۹ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

گفتنی است، نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان قم با مشارکت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می شود.

شرکت کارکنان بنیاد شهید در طرح «نذر خون»

حجت الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از کارکنان بنیاد استان قم در آستانه روز بزرگداشت شهدا با حضور در پایگاه انتقال خون در طرح «نذر خون» شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha