دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1143081
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
تصاویر / همایش نقش مردم در هندسه مراسمات و مناسبت‌های انقلاب اسلامی

حوزه / رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمنان انقلاب را در هیچ لحظه‌ای خشنود نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حشمت الله قنبری امروز در همایش "نقش مردم در هندسه مراسمات و مناسبت‌های انقلاب اسلامی"، با تأکید بر اینکه ملت با بصیرت ایران در طول تاریخ به خوبی و به موقع وارد میدان شده‌اند، اظهار داشت: اگر راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن امسال در کنار حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) حضور داشتند، می‌توان گفت که مسیر تاریخ عوض می‌شد و عاشورا سرنوشت دیگری داشت.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در حالی در سن ۵۹ سالگی نهضت را آغاز کردند که بیشتر افراد در این سن به دنبال استراحت هستند، گفت: حضرت امام(ره) حتی برای گمراهی محمدرضا پهلوی هم ناراحت بودند و لذا همین‌ خصوصیات موجب جاودانگی ایشان شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه خیلی از گروه‌های سیاسی برای براندازی رژیم منحوس پهلوی تلاش می‌کردند که نقطه اتکا آنها مادیات بود، یادآور شد: تفاوت حضرت امام(ره) با همه آنها این بود که امام خمینی(ره) جریان تربیتی را مدیریت کردند و مردم نیز بهترین همراهی را در وفاداری نسبت به امام زمان خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها در نوع خواسته‌ها و نگرش مردم بود، ابراز کرد: انقلاب اسلامی بعد از حضرت امام(ره) انسان سازی کرد به نحوی که می‌بینیم مکتب امام راحل مردم بسیاری از کشورها از جمله یمن و لبنان را پیرو خود کرده است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور هیچ شأنی نیست که مردم در انتخاب آن دخالت نداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمنان انقلاب را در هیچ لحظه‌ای خشنود نکردند.

قنبری با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی انتقام سخت از مستکباان است، خاطرنشان کرد: بزرگترین ارتش دنیا برای حذف سردار ایرانی وارد عملیات تروریستی شد اما غافل از اینکه این شکست سخت برای آمریکا بود که نظام سلطه شکسته شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha