شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ ادامه نشست شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با موضوع ظرفیت شناسی معاونت های حوزه و تعامل آنان با پایگاه بسیج، امروز در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ادامه نشست شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با موضوع ظرفیت شناسی معاونت های حوزه و تعامل آنان با پایگاه بسیج، عصر امروز در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه که ظرفیت‌های معاونت های پژوهش و آموزش حوزه‌های علمیه مورد بررسی قرار گرفت، حجج اسلام والمسلمین اکبر پور، شاهمرادی، جراح زاده، مفخمی، کلاته، عرفانی پور، قطبی، وکیلی پور، هادی منش و کریمی دیدگاه ها و نظرات خود را در زمینه ظرفیت های معاونت های پژوهش و آموزش حوزه بیان کردند.

بررسی ظرفیت‌های معاونت پژوهش و آموزش و تعامل آن با بسیج حوزه

برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مباحثی چون انتخابات، عفاف و حجاب و...؛ محوریت قرار گرفتن ویژه ایثار و شهادت در جشنواره های کتاب سال و علامه حلی؛ استفاده از ظرفیت پژوهش سراها؛ ایجاد اتاق مطبوعات و اسناد در کتابخانه؛ بررسی شرح وظایف پایگاه؛ تمرکز پایگاه بسیج بر کارکنان مرکز؛ طراحی اندیشه دفاع مقدس مثل رزمنده و خانواده و... در قالب جشنواره؛ دریافت موضوعات پژوهشی از مدرسه علمیه جانبازان؛ اختصاص امتیاز ایثار و شهادت در ترازبندی مقالات و آثار پژوهشی؛ پیگیری مصوبات شورای عالی در خصوص بسیج و ایثارگران پیگیری؛ تقویت روحیه بسیج و ایثار؛ بازخوانی شرح وظایف شورا و ایثارگری و ... از دیگر مباحثی بود که اعضای شورا در این نشست به آنها پرداخت.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha