یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه چهلم شورای قرارگاه کنش‌گری اجتماعی حوزه‌های علمیه و روحانیت

حوزه/ کلیات برنامه پیشنهادی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم برای بهبود وضعیت فرهنگی این شهر مقدس، با اصلاحات و ملاحظه نکاتی، در شورای قرارگاه کنش‌گری اجتماعی حوزه‌های علمیه و روحانیت، مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه چهلم شورای قرارگاه کنش‌گری اجتماعی حوزه‌های علمیه و روحانیت، یکشنبه بیستم اسفند ۱۴۰۲ با حضور اعضای این شورا، در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، پس‌ از ارائه گزارش معاون تبلیغ مدیریت حوزه علمیه قم در مورد آسیب‌های فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و ... شهر قم، بحث و تبادل‌نظر پیرامون برنامه پیشنهادی این معاونت برای مقابله با آسیب‌ها، ادامه یافت و با کلیات طرح، تحت عنوان «برنامه عملیاتی حوزه علمیه برای بهبود وضعیت فرهنگی قم» موافقت گردید. هم‌چنین مقرر شد، ضمن تمرکز بر مأموریت‌های حوزه و همکاری با نهادها جهت تحقق اهداف و سیاست‌های این برنامه، رابطه آن با طرح جامع ستاد برای استان‌ها تعیین و به ظرفیت‌های فیزیکی و مجازی در طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و پذیرش مسئولیت به میزان توانایی، امکانات و منابع، توجه لازم صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha