دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: نظام مسائل فرهنگ عمومی استان به شکل عام و به نحو آمایشی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست وبیناری هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی استان با اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور امروز در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: ما بر دو پایه اساسی دیانت که حامل تاریخی کهن و مقاومت است برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به صورت مستمر مجری آن هستیم که دستاورد آن، احیا و جان بخشیدن به تاریخ مقاومت و دیانت و انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآن و مقاومت در ایران بوده است.

وی افزود: نظام مسائل فرهنگ عمومی استان به شکل عام و به نحو آمایشی تدوین شده و در خصوص بررسی و برطرف نمودن مسائل فرهنگی شهرستان‌ها نتیجه بخش بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، از تألیف کتب فرهنگی در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: تألیف کتب فرهنگی اعم از اخلاق قضایی برای حوزه کاری قوه قضیه و برای استان بوشهر آسیب شنایی آئین بازرسی و دادرسی در حال اجرا است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: شورای فرهنگ عمومی باید به تناسب مسئله مطروحه در دستگاهی اجرا شود که در رابطه با دستور العمل‌های عمده هستند و احیا کردن مسائل فرهنگ عمومی قضایی، توسعه فرهنگ عمومی در بقاع متبرکه به خوبی انجام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در هفته پایانی سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha