دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اردکان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: ادغام مدارس سطوح دو و سه بانوان طلبه اردکانی طرحی از جانب شورای سیاستگذاری حوزه و با ابلاغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در سال های اخیر انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه تخصصی حوزوی خواهران اردکان که با حضور امام جمعه و جمعی از طلاب، کادر و اساتید این مدرسه برگزار شد با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از اعضای هیئت امناء و مؤسس و امام جمعه شهرستان اردکان و مدیر این مدرسه علمیه، معاونت ها و بانوان طلبه قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۰ مرکز تخصصی اردکان با مدیریت خانم حبیبی آغاز به کارکرد و بعد از ۹ سال، مدیریت این مرکز به خانم ابراهیم زاده واگذار شد و در مدت سه سال و سه ماه که در سطح سه مشغول بودند خدمات ارزشمند و تلاش های زیادی را انجام دادند و در زمینه های مختلف موفقیت های خوبی داشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، ادغام حوزه سطوح دو و سه اردکان را طرحی از جانب شورای سیاستگزاری حوزه بیان کرد که با ابلاغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در سال های اخیر انجام گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی تصریح کرد: در گام اول تاکنون در سال قبل حدود ۴۱ مدرسه در سراسر کشور ادغام شد و در گام دوم در امسال بعضی مدارس از جمله مدارس اردکان به دلیل حضور در یک ساختمان و با توجه به تعداد طلاب سطح دو ۱۰۶ و تعداد طلبه سطح سه ۴۸ نفر که در حال تحصیل هستند، طی جلساتی که با کارکنان و اعضای هیئت امناء مدرسه داشتیم طرح بیان و اجرایی شد.

وی افزود: هیئت امنای فعال، اساتید، معاونین و همکاران بسیار خوب، طلاب خوش استعداد، فضا و امکانات عالی و نیز استقلال در تصمیم گیری های سطوح ۲ و۳ از فرصت های پیش روی مدیر جدید این مدرسه علمیه به شمار می رود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان یزد خاطرنشان کرد: در مقابل اجرای برنامه پنج ساله، تولید آثار مفید و مورد نیاز جامعه با همکاری مسئولان شهرستان، شناسایی همه ظرفیت های طلاب خواهر در حال تحصیل و دانش آموختگان و بکارگیری آنها، پیگیری نوشتن پایان نامه و رفع مشکل و مساعدت افرادی که تحصیلاتشان تمام شده و هنوز اقدام به نوشتن آن نکردند و همچنین پیگیری مجوز و راه اندازی مجلات تخصصی از جمله موارد مورد انتظار بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی ابراز کرد: علم و دانش، معنویت و مهارت در کنار مدرک از جمله ویژگی هایی است که اگر طلاب مزیّن به آنها شوند؛ اشتغال به سراغ آنها می آید و دیگر لازم نیست نگران شغل باشند.

در پایان جلسه از خانم ابراهیم زاده، مدیر سابق مرکز تخصصی اردکان تقدیر و حکم فاطمه ابراهیمیان مدیر جدید مرکز تخصصی و سطح دو با حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی و حجت الاسلام والمسلمین شاکر امام جمعه اردکان و سایر مسئولین شهرستان قرائت و اهدا شد.

خانم ابراهیم زاده مدیر سابق مرکز تخصصی حوزوی خواهران اردکان به گزارش عملکرد دوران مسئولیت خود پرداخت و در ادامه خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر جدید دو مدرسه سطح دو و سه ادغام شده و همنام فاطمة الزهرا سلام الله علیها در سخنان کوتاهی گفت: هدف حوزه های علمیه تربیت سرباز برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه است و تنها ملاک برای پذیرش این مسئولیت خطیر، رضایت امام عصر (عج) است.

در این مراسم، اعضای هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها اردکان، حجت السلام حمید کمالی مدیر حوزه امام صادق علیه السلاماردکان، حجت الاسلام دهباشی نماینده ولی فقیه در پادگان ولی عصر(عج)، خانم دهقانی معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد، خانم کرمانیان نماینده فرمانداری شهرستان اردکان و جمعی از اساتید و طلاب این مرکز حضور یافتند.

ادغام مدیریت مدارس علمیه سطوح ۲ و ۳ بانوان اردکانی+ عکس

ادغام مدیریت مدارس علمیه سطوح ۲ و ۳ بانوان اردکانی+ عکس

ادغام مدیریت مدارس علمیه سطوح ۲ و ۳ بانوان اردکانی+ عکس

ادغام مدیریت مدارس علمیه سطوح ۲ و ۳ بانوان اردکانی+ عکس

ادغام مدیریت مدارس علمیه سطوح ۲ و ۳ بانوان اردکانی+ عکس

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha